maanantai 3. elokuuta 2015

tukkani tarttuu kaukaisiin tähtiin

IMG_3856
IMG_3982


olen ollut taas niin hiljainen
tapahtunut on paljon, haluaisin vastata kaikkeen "kyllä"
minua on naurattanut ja itkettänyt
olen tanssinut festivaaleilla ja valvonut öitä
elänyt parvekkeilla ja ikkunalaudoilla
käännellyt kirjojen sivuja kun allaolevan kadun hälinä on muistuttanut ulkomaista 
kaksi filmirullaa on täyttynyt muistoista
ihania silmäpareja vieressä ja vastapäätä
kerran pyöräilin kotiin, kasvoissani maalia
pyöränkorissa lahja ystävältä "pillejä joilla yltää viinipullon pohjaan"

kirjoitan lisää myöhemmin (pian)
minulla on kaikki hyvin
eikä kiire minnekään, pus

kertokaa minulle kaikkein kivoimmat kesämuistot

2 kommenttia:

  1. Ihanaa tekstiä ja kauniita kuvia ♥
    Kaikkein kivoimpiin kesämuistoihin kuuluu ainakin se, kun käveltiin rakkaan ystävän kanssa SMG:tä kuuntelemasta leutona kesäyönä ja mä riisuin upeat, mutta satuttavat kenkäni ja annoin kaupungin katujen liata sukat. Ja myös se, kun söin riippumatossa aamupalaksi vesimelonia. Myös auringonnousun odottaminen tyynen järven äärellä oli aika mieleenpainuvaa. :--)

    VastaaPoista